tell me how the story goes

Jag visste att Cookie Dough skulle bli ett beroende. Fanfanfan. Nu kommer jag inte ha några pengar kvar... Vänta lite, jag inte ens några pengar kvar för att jag la det på den där jävla glassen.



Det är 24 dagar kvar tills jag börjar på gymnasiet. 24 jävla dagar. Jag skulle kunna tänka mig att börja redan nu på måndag. Jag är så exhalterad, det ska bli så grymt kul. Det ska bli så... UNDERBART. Att få börja om, hitta fler vänner, att göra läxorna och känna att jag mår bra av det - för det kommer jag att göra, må bra alltså.
Shit. Det blir mycket för mig att ändra nu, men det ska nog gå bra.




Den bästa låten hittills under 2010.



Duktig brud som sjunger och spelar keyboard till låten.

| |
#1 - - Johanna:

skönt att du längtar! <3

själv gör jag det inte alls..

#2 - - Nicole:

Madde, är du seriös? B.O.B-Airplane är verkligen inte 2010's bästa låt!XD<33

#3 - - Eveliina:

Jag gillar också den där låten, men jag älskar din header! den är jättefin!! :)<3

#4 - - Johanna:

jo, det är sant! men jag känner att jag riktigt inte är beredd att ta ett sånt här stort steg. ni är min största trygghet! alla ni på Vittra. efter att pappa gick bort så visste jag vart jag kom när jag gick till skolan. det känns som att jag inte orkar träffa nya människor och att allt ska vara nytt, än.

Upp