knowing to apologize

Jag längtar.
Jag längtar som jag aldrig längtat förut. Jag vill börja på gymnasiet, jag vill börja nu på en gång!
[email protected] Ni fattar inte hur mycket jag längtar, det ska bli så jävla skönt att bara få... Starta om. Det kommer bli mer än super, det kommer bli mer än underbart. Okej, jag inser själv att det inte kommer innehålla enbart lycka osv, men det kommer bli mer seriöst och jag... Jag känner att det är det jag behöver. Jag behöver ha det mer strikt och inget dalltandes.
Jag ska ta studenten och vara jävligt nöjd över det jag har åstakommit under dessa tre år.
Så det så.



Jag dricker en jävla massa vatten nu. Kan ni gissa varför? Hmm.. Det låter som en gåta.
Det är som såhär (jag tänker svara på era funderingar nu på mommangen) för att jag ska vara i behov av att uträtta mina behov stup i kvarten. Neeeeeeeej. I'm messing with ya'
Tänk er att ni har en skål med stenar, och att ni sedan fyller på skålen med vatten, lite, lite, väldigt ofta. Tillslut syns inte stenarna ovanför ytan. Jag läste detta på en blogg för lååång tid sedan och jag tycker det låter ganska rimligt. Om man tänker att stenarna är porer, såklart.





Det här är vad man kan kalla årets sommarplåga.
| |
Upp