Me? NOOOOOOOOOOO

tummen upp för Kolla.se - de visar vad som går på tv.

tummen ner för kolla.se - de visar ingenting bra på tv.


Jag är ledsen på min fader, min moder och alla mina vänner. typ.
Det finns inte ett skit att göra där jag bor eftersom det tar en halvtimme att ta sig till någon som vill leka med mig. Bläää. Jag är deprimerad. Regn.regn.regn.
Jag är trött. Jag vill ha sällskap, för jag är helt enkelt sällskapssjuk!
Imorgon ska jag kanske göra en grej, typ åka till sandhamn, HAHAHAHAHA. Jag är seriös.


Vill ni veta en till grej? En hemsk, ofattbar hemskhet? Det är klart ni vill.
Jag tror fan att jag behöver glasögon, buhuhuhuhuuhuhu. :'((((((
Jag vill inte :(:(:(:(:(
Fast det skulle ju kunna bero på vätske eller sockerbrist. (jag får ont i mitt stackars huve när jag tittar på tv och sen så har båda mina föräldrar glasögon så det ser fan inte ljust ut för mig)

Jag kommer dö.

http://rlv.zcache.com/dead_smiley_sticker-p217560802465223378qjcl_400.jpg



| |
Upp