trött - som fan.

Just nu sitter jag och lyssnar på Julle och Moa som garvar åt någonting som jag inte har en aning om.
Jag, Nicole och Juliet tittade på Sorority Row och House of Wax. Det känns som om vi är inne i en skräckfilms period, kinda. Förra veckan var det ju Prom Night . Fast jag måste tillägga att alla dessa filmer är mer skräck i känslan som man själv upplever - det är inte sådär uppenbart läskigt. Äckligt, ja, men inte uppenbart läskigt. Ja, jag kan erkänna att när jag tittar på läskiga filmer håller jag för öronen och även ögonen lite halvt. Man kan bara komma till en slutsats - Att det är ljudet som gör filmer läskiga.
Nicole gick och la sig vid fem, jag och julle somnade i soffan vid nio - tio.


Min mammas moder fyller år idag och jag ska dit senare, jag har även namnsdag idag. ((Sara)) (ingen har grattat mig, snyft.) Äsch då, inget att sörja.


Snart blir det badabad! Fint väder är det. Niceee.
Jag vill ha min lön, annars blir jag ledsen. För jag måste bleka håret. Nu! Okej, nummer tio på ytlighetsskalan? Visst jag gillar färgen lite sådär, men topparna är blonda och det är icke bra.
| |
Upp