fanta o rosé

Att sitta inne en sådan här dag och läsa gamla inlägg från en helt okänd människa kan tyckas vara konstigt?
Kanske en aning, men ändå inte. Man upplever personens höjdpunkter och värsta stunder genom en text.
Det är fascinerande om jag kan säga så. Det är hur som helst väldigt bra tidsfördriv.
Jag hoppas att min blogg en dag kommer vara som en dörr till ett annat liv för någon yngre.
Skulle vara väldigt skoj.
Med tanke på det måste jag nog läsa igenom min egen blogg, som jag dock anser har varit uppe alltför kort tid, så att det inte står alltför olämpliga saker. Höhö.
Visste ni förresten att jag hade en blogg tidigare? Med exakt samma namn som nu, men som jag valde att lägga ner? Om ni inte visste det så vet ni det nu.






Nice. nice. nice.


Lönen är fortfarande saknad.
| |
#1 - - Anonym:

Ja om du nu hade så tråkigt, kunde du ju ha ringt mig.... -.- <3

Upp