create

Jag har klippt mig. Idag. Nu är allt det forna håret borta.

Jag har nyss kommit hem från ett studentfirande av min kusin. Vi åt lite mat och sådant skojsigt, sedan gick jag och nårga småttingar ut och lekte. Barn ska man ju vara så länge man kan.
När vi kom in igen satt jag, Felix och Filip helt fastklistrade framför HITTA NEMO! Hehe, det som är kul är att dom går i åttan och jag i nian, men som jag sa; barn ska man vara så länge man kan.


Jag har bestämmt mig för att köpa/göra någon slags sommardagbok. Typ. Jag känner att det skulle vara bra... För det är ju faktiskt den sista sommaren innan det börjar på allvar, känner jag. Det kanske låter töntigt, men det här är jävligt stort för mig. Att börja gymnasiet är nog stort för vem som helst, skulle jag tro. Det är en helt ny värld som öppnas - bortom grundskolan.



Till minnet av mitt hår.
madeleine | |
#1 - - Johanna:

hur har du klippt dig!? :D <3

Upp