cut me and I'll bleed

I'm so into speaking english since I've been reading a book for.. I don't know how long, but a lot of time has passed while I've been reading. Anyway... I'm sopossed to speak/write in swedish so here we go.

Vi var på flottsbro idag, naaaaaaaaaajs. Hehe, najsiga bilder kommer inom kort :)

Vi slutar imorgon och jag kommer gråta som fan. Alla måste ge mig en stor bamsekram, för annars kommer jag gå och älta det i hela mitt liv, typ såhär;  "Den Galna Serben kramade mig inte, vad har jag gjort henne?" eller " Tiburtius bara gick hem, utan att säga hejdå. Tänk om jag dör imorgon!" eller "ingen kramade mig hejdå.. Luktar  jag illa?". Så om ni inte kramar mig så kommer jag dö olycklig. Det vill vi väl inte?
Men jag älskar er, det ska ni ha klart för er! Mina små pluttestoraniorsomjagaldrigkommerattsemer :'(

bilder ja... kommer snaaaart (:

















| |
Upp