ojdå

Ni kommer väl ihåg att jag sa att jag skulle ha 10 sanningar varje söndag?
Jag har INTE glömt det, men jag tänkte att vi skulle kunna ta en försenad tur med sanningar.

Okee, let's start.
1. Jag blir förbannad på folk som stavar ORIENTERING med ett g.
2. Jag har noppar bort ca. 70% av mina ögonbryn.
3. Jag mår väldigt dåligt om någon av mina vänner mår dåligt psykiskt, det gör ont i mig då.
4. Jag hatar skogssniglar, mördarsniglar, så mycket att jag får rysningar när jag tänker på dem.
5. Jag tror att jag kan väldigt mycket.
6. Jag kan ingenting.
7. Jag blir väldigt ofta förvirrad.
8. Jag vet exakt hur huset jag ska bo i en dag ska se ut.
9. Jag tvättar kläder som redan är rena, ofta av misstag.
10. Jag klipper mitt eget hår för att jag aldrig blir nöjd med hur det ser ut.


Såå..
Trots att jag klipper mitt eget hår, ska jag ändå klippa det ca 15 cm på längden hos frisören om några veckor.
Det ska bli rejält med uppklippt, jävligt madeleineigt alltså. Hihih.

| |
Upp