små, svarta hundar

De sover, men inte jag. Solen går upp, men jag ser den inte. Filip pratar i sömnen och skrämmer skiten ur mig.
Han är läskig, Anna är läskig. Jag är väl... bara jag, antar jag. Det räcker som förklaring ;)


Hela nian, mitt sista år, tar slut - på tisdag. Ska jag vara glad för att jag får spendera några extra dagar med dem, eller ska jag sörja för att det är så lite tid kvar? Jag tror jag håller mig till båda. Jag är rädd just nu. Rädd för allt som kommer att hända efter, men jag är lättad. Mina betyg skulle knappast kunna vara sämre, men jag hoppas att jag kommer till en skola där jag har lättare för mig. Vittra var trots allt inte en skola för mig. Jag ångrar dock inte att jag bytte - för om jag hade gjort det så hade jag inte haft alla vänner som jag har nu.
Jag älskar er, jag kan ärligt talat säga det. Från hjärtat så älskar jag er. Ni är underbara.
Jag skulle för alltid vilja gå i samma klass som er, men man måste gå vidare och tänka positivt. Ni kommer alltid att finnas inne i mitt minne. Jag kommer att gråta, jag känner att jag är på vippen till att börja gråta just nu, så jag vet inte hur fan jag ska klara av skolavslutningen.



Kärlek.
madeleine | |
#1 - - Johanna:

the human centepide. jätte äcklig!

Upp