baloubas


En femte twilight bok ska släppas - nu på lördag dessutom! Det är astufft!
Tyvärr har jag inga pengar, men när jag har pengar har jag en rad med böcker som jag ska inhandla:

1. Twilight
2. New Moon
3. Eclipse
4. Breaking Dawn
5. The Short Second Life Of Bree Tanner
6. Linas Kvällsbok (älskar den)
7. Bryta Om
8. Syskonkärlek
9. Som Jag Vill Vara
10. Knappt Lovlig
11. Som Om Ingenting


Ojoj, det kommer bli väldigt mycket pengar som går åt nu, inte bra. Fast om ni känner att ja, jag skulle kunna vara lite snäll och köpa den här boken åt madeleine så gör det! :D
Ja, jag läser väldigt mycket. Snabbt går det också, så jag läser ofta böckerna jag har flera gånger om.

Bara för att jag har gått och tänkt på den här låten hela dagen. -.-
| |
#1 - - Anonym:

madde läs inte bryta om :<

#2 - - Kia:

Jag har boken knappt lovlig hemma! :D Fast har inte läst den än .. Tänkte börja läsa den på sommarlovet då det inte är så mycket i skolan. :) <3

Upp