varmt.

Dagen har spenderats med Nicole, bra va?


På torsdag är det Vittragalan och ni kan inte förstå hur grymt taggad jag är! Det liksom pirrar i kroppen, på ett nervöst vis. Inte för att jag tror att det kommer att hända någonting speciellt, men jag tror ändå att det kommer bli väldigt roligt.
Jag känner att mitt liv håller på att förändras, men till det bättre? Det vet jag inte och det gör mig skakis. Jag är rädd, så jävla rädd så att ni inte kan förstå. Jag vågar inte. Men jag kan inte slingra mig ur det här på något tänkbart sätt. Eller jo... Men jag skulle inte vilja ta livet av mig, eller någonting sådant.
Jag behöver någon vid min sida när jag lämnar det trygga, någon som kan hjälpa mig upp när jag faller.
Fy fan vad jag är desperat, men ändå. Det skulle kännas grymt bra.

Nu ska jag se slutet. På Vampire Diaries. Den är inte så dålig som alla trodde att den skulle vara. Den var, nej är, superbra. Sluta dömma allting, det är lättare då.





Jag vet att du inte läser det här, men förlåt. I alla fall.




| |
Upp