white chicks

Jag vaknade för två timmar sen.
Jag är grymt trött och hungrig. Fast ändå inte.


Att få komma hem och sova i sin egen säng är verkligen himmelskt. Att få sova överhuvudtaget är så jävla underskattat så att folk inte förstår. Man inser först när man inte fått sova på många timmar att sova är underbart, helt enkelt.
Att bada i havet, när det är askallt, är inte bra. Jag är hes och snorig vilket måste ses som någonting dåligt. Men! Det var helt klart värt det, så mycket kan jag säga.
Att cykla som en idiot 9,8 km i spöregn är inte bra det heller. Väldigt dåligt. Speciellt när man tror att man inte har extra byxor. Fy.
Fan vad jag måste ha fått benmuskler av det där. Jävlar alltså. 

Det känns konstigt att vara hemma... men bra.



Bilder kommer senare.
| |
#1 - - juliaericson:

jalla lägg in bilder :D

Upp