Crossabridge

Nu är jag tillbaka hos pappa efter en helg hos mamma.
Skoj? Ne, inte så värst, det finns ju inget att göra varken här eller där.


Imorgon blir det tandläkaren klockan tre, hoppas att jag kommer dit.
Annars blir det jävligt jobbigt! Hahah, men eftersom jag är lite finare, lite bättre så har jag ju tandläkare på Odenplan i Stockholm.
Jag vet att ni är avndsjuka... Haha.

Annars är man ju ganska förbannad...
När jag vaknar så snöar det! Helvete på det.
När jag går till bussen så är den för tidig och jag stod i världens jävla snöhög som jag inte såg när jag gick till bussen, så jag satt och väntade vid busshållsplatsen i en kvart helt dygnsur. Helvete på det med.
När jag bytt buss och väntar på att den ska åka tittar jag ut genom fönstret och ser två idioter som går med tunna tröjor, utan jacka och som huttrar av kyla. Men vafan tror ni?! Det är ju för fan 0 gradigt ute!
Och nu är jag hemma. Tummen upp.


Day n' night
| |
Upp