För ärlighetens skull

Det känns precis som vanligt igen!
Allt är skit. Ja, mitt liv suger och nu tänker ni att jag ska sluta klaga och blabla, men jag bryyyyyyyyyyyr mig inte.
Att inte bry sig känns bra.

Jag har ett måttband här... Ska kolla om det går att mäta mitt icke-bryande...
Nej tyvärr, det var för långt för att mätas.

*Pet*




En säger att jag är omogen, en annan säger att jag bara tar, den tredje säger ingenting.
Sommarlov, börja nu!
| |
#1 - - Sara K:

Vad är det för nåtsom är suddigt i vänstra kanten av bilden?:P

Jag tror attt det är din hand men sen är den nån vit sak i mitten som typ ser hård ut ...och jag tror inte att man ska ha något hårt och vitt i handen förutom om man är typ en muttant...ÄR DU EN MUTANT?!?!?:O:o:O:o:O:o:O:o:O:o:O:o:O:o:O.



//sara...hiihii

#2 - - be strong :):

allt kmr att lösa sig gmn, det viktigaste e att du e di sj sen så spelar de ingen rill om vad alla andra säger. Allt som händer behöver inte vara ditt fel, de e viktigt att du väljer rätt personer att hänga me så slipper du bli sårad, lycka till.

Upp