Krims,krams o trams

Heeeelllu.
Dagen började inte bra. Inte alls bra.
Eller jo... Dom 3 minuterna efter att jag vaknat var bra ( klockan 6 ) men sen kom pappa in.
Och sa att mamma hade ringt dagen innan efter tio på kvällen, vilket inte är så konstigt. Jag brukar vara uppe till typ elva, men igår var det nattinatti för mig redan vid halv tio.
Ser man på? Hahaha.
Ja, men pappa kom in och sa att mamma hade sagt att mozart, min älskade katt, inte mådde bra.
Han blir sjutton nu i April, så det är klart att jag blir orolig för att han ska dö.

Så allt jag kunde tänka på under dagen var nej. Nej. NEJ.
Mitt humör var nej. Nej. NEJ. Det var den största anledningen, annars var det andra problem som vanligt också, men de e inget ni behöver veta ;)
Jag hade inga pengar på telefonen, så jag kunde inte ringa till mamma och kolla hur det var med honom heller.
Nu är jag hos mamma och min gullekatt mår bra.

Men min Ipod är död.          R.I.P.            
.
.
.
.
.
.
Tills jag har hämtat sladden hos pappa ;)




Like A Knife




http://fc04.deviantart.com/fs24/f/2007/315/2/d/Forever_my_heart_belongs_to_yo_by_christian_kxrain.jpg

Vill fortfarande ha min kram.

| |
Upp