Leave me

En supergrej hände idag.
Jag fick ett gratis paket tuggummi för typ en timme sen... Hehe.
Eller ni vet en sån där grej vid tågstationerna där man kan köpa typ godis o sånt?
Jag rånade den. Nä, men det var ett paket tuggummi som inte "satt" fast.
Så jag slog lite på grejen så det ramlade ner ;)
Det ni!
(OBS! Detta rekommenderas bara för erfarna slå-på-maskinerna-vid-tåget-för-att-få-ut-saker personer )
Ja, jag har gjort det förut.



Skolan var tråkig idag, riktigt jävla tråkig.
Jag ville bara hem, men! Jag kan trösta mig med att det bara är ca. 2 månader kvar!
Sen är jag friiiiiiii. En hel sommar och bara njuta. Fyfan vad skönt det ska bli asso.
Nej! Sommarn är snart här och nu ska jag inte ta allt i förväg, jag har en massa skola kvar innan dess.
| |
#1 - - Johanna:

vi kan bada i sommar :D<3

det lät väll inte helt galet ? <3

puss.

#2 - - <3:

Hej! Väldigt fin blogg, love it! kolla in min blogg om kändisar som Ashley Tisdale och Lady Gaga. Men jag bloggar mest om mina idoler

Miley cyrus

Demi lovato

The jonas brothers

beyonce

justin bieber och selena gomez. Jag bloggar dagligen minst ca 7 inlägg per dag, och jag lägger in de senaste på dem;)) Kolla in, thank you!<3

#3 - - Jennifer.S:

Fin blogg :D<3

Upp