Sug.

Ni allihopa suger verkligen på att kommentera.
Inte en enda kommentar på jag vet inte hur länge. Okej, de flesta av inläggen som jag har publicerat på sistonde kanske inte är så mycket att kommentera, men i alla fall.

Ni läser i alla fall min blogg så jag kanske ska vara glad för det lilla jag har.
Aja, det är hur som helst ert val att inte kommentera - eller kommentera.



Jag har kommit fram till en sak.
Jag skiter i vad folk säger till mig, eller vad dem säger bakom min rygg.
Jag liksom blir arg för ingenting. För från botten av mitt hjärta - jag bryr mig inte.
Det kanske verkar som om jag bryr mig, men jag gör inte det. Efter en hel del tänkande.
Folk sårar så jävla mycket utan att tänka ett skit på personen som skadas, så varför ska jag bry mig om dem?



Ännu ett inlägg som ni inte kommer kommentera.

Tack o hej.


| |
#1 - - emmae:

du har så rätt så, varför bry sig om sådana människor? :) OCH JAG KOMMENTERADE!!!!! :D <3

#2 - - emmae:

sv: hahha, tack så mycket:D en dag ska du nog kunna läsa om ett giftermål med robert pattinson i skvallertidningarna, då med meeeej:D:D<3

#3 - - emmas:

Det är klart jag kommer att kommentera!!:D från och med nu ska jag försöka kommentera mycket oftare!!:D <333

#4 - - emelieju:

TADAAA; en kommentar!

Upp