Trust.

Du måste kunna lita på folk och få dem att lita på dig, inte svika dem.
Det är så du får nya vänner, det är så du blir en bra person, det är så du kan lita på dig själv.




Ja, förlåt så mycket för att jag inte har uppdaterat, men igår var det en rolig dag.

Jag måste säga en sak som är sann.
Killar är så jävla mycket bättre än tjejer, tjejer sviker, snackar skit och ljuger. Killar...Dom bara är.
Jag älskar er, ni är inte bara bäst. Ni är snygga också! ;)
Jag vet att jag är tjej, och jag vet att vissa kanske ser det här som någonting dåligt och jag vet att alla tjejer inte är så... Men ni måste hålla med till en viss del att killar är bättre än oss på vissa punkter.
Men det här är min åsikt. Mitt liv. Min sanning.
Så killar, ta åt er.


http://fd.img.v4.skyrock.net/fd8/valeryvally/pics/1719776714.jpg

Den är sööööt ^^



Idag när skolan var slut satt jag och jobbade klart projektet, sedan gick jag till dem som spelade (superbra pöjks!!!) i musikrummet och tittade lite på dom. Sen kom det två killar från tvåan eller neråt och frågade om dom fick titta på och dom andra sa nej.
Vi har glasdörrar på skolan och så tittade en av killarna på mig med valpögon och verkligen ville komma in. Om jag hade fått hade jag kramat sönder den där lilla killen och sen gett honom godis eller någonting.
Men efter ett tag så fivk dom komma in och titta. Helt överlyckliga var dom.

Hahaha, han hade en av dem sötaste valpögonen jag någonsin sett o__o


Jää. Gött ska jag ha det med läxor o sånt nu ;)
| |
Upp