Too Heavy

Kanal5.se suger. Man kan inte kolla på missade klipp!?
Vad är det för påhitt att man ska betala för att se på klipp? Hallå?
Youtube är typ inte alls fattigt och hur många klipp har inte dom?
Ne, diss på kanal5.se

Jäää, skolan idag. Kände mig... ah. Skit samma, men om jag får en riktig jävla kram så kommer jag att börja gråta.
Vettefan vad det är med mig, men känslorna liksom svämmar över. Not kul.




Curse of Curves




Tack för att ni introducerade Cute Is What We Aim For. Dom e bra.


Läste ut Hur Kär Får Man Bli? igen. Typ sjunde gången eller någott sånt.
Läs den alla ni, den är supermegabra och är verkligen verklig... Liksom.
Läs den i alla fall!


| |
#1 - - Yoana, Sveriges tuffaste bloggerska:

Hur e läget? :D

#2 - - Johanna:

hahahahahahaha!!

aa, jag ska nog satsa på att bli det ;) <3

Upp