Vänder allt nu?

Jag trodde att mitt liv bara kunde bli sämre, men nej. Tyvärr hade jag fel.
Ännu en gång fick jag pappas gamla telefon, men den här gången är det en cybershot-telefon.
Så ni kan ju tänka er en skuttande Madeleine springa runt hela huset och låta som en liten hamster.
Eh... Ja, så funkar det för mig när jag blir väldigt glad och överraskad.


Menmen, liten tjej fyller 1 imorgon.
Stor jag ska leka med kille imorgon om inget annat inträffar.

Hörrenini, jag är glad nu, men det ska jag inte ta ut på er. Hehe.


När jag satt och väntade på bussen idag så såg jag en tant gå förbi, hon såg ut som spiderman. (Visste ni att ordet spiderman inte finns inlagt i mobilen? :o ) Hon var klädd i blått och rött! Tuff brud.. Tant.. Gumma.
Sen så raggar jag berusade äldre män på bussen också!
Tänk er, snart är jag väl med barn om jag fortsätter i den här takten!


Den senaste halvtimmens låt, gammal, men superbra ;)





| |
#1 - - Kia:

haha jag skulle inte kalla det coolt att se ut som spiderman när man är tant! hehe. :D <3

Upp