You'd do anything for the one you love

I det här inlägget kommer jag att skriva om bilderna nedan.
Det här är alltså bilder som vissa är nära på ett år gamla.
Så nu får ni faktiskt uppskatta min gamla telefons dåliga bildkvalité. Heheh.




Bild nr 1:
Gustav, jag och Anna.
Det här var längesen... Någon gång på våren.
Det enda som jag frågar med den här bilden är: Varför slutade Gustav vara med oss?  -.-



Bild nr 2:
Anna fick någonting i ögat och snällsnälla Filip ville hjälpa henne få bort det.
Hahah! Anna kommer du ihåg hur mycket panik du fick? X)
Ne, men med den här finfina bilden så vill jag bara säga att ni två är helt underbara.
Ni har verkligen gjort skillnad i mitt liv. Det ska ni veta.



Bild nr 3:
Jag var påväg hem till mamma när jag stötte på Johanna och hennes syster Eveliina.
Dem skulle bada och jag hade inget vettigare för mig så jag följde med.
Johanna var den enda som badade, men jag blötte i alla fall ner mina fötter lite grann.



Bild nr 4:
Simon Källberg... Haha! Det som hände här är grymt pinsammt för dig och jag tror inte att du vill att jag ska lämna ut några detaljer.
Tröjan är ju fin i alla fal... (:



Bild nr 5:
Gustav, du fattar inte hur mycket du betyder.
Du var och är den supermegabästabästis som jag någonsin haft.
Jag kan ärligt säga att jag älskar dig. Du är en av dem bästa.
Förresten så var vi och testade finfina hattar på Åhléns när den här bilden togs.



Bild nr 6:
En tussilago. Ni vet, ett tecken på sommar.
Jag blev så glad och full av sommarkänslor när jag såg den.
Ensam vid trottoaren, men så mycket den stod ut. Jag kunde inte ha missat den.
Sommar. Älskar värmen. Älskar dessa små och fina blommor som visar ett tecken på kärlek. På sitt eget sätt.



Bild nr 7:
Någon månad innan mitt åttonde sommarlov i grundskolan skulle börja.
Åttan... Nu nian? Det är ingen större skillnad. Bara med frustration och känslor av uppgivenhet.
Oliva, Nicole och Natalie. Alla med varsin glass.
Bilden ska vara uppochner, en del av bildens charm ;)



Alla ni som varit med på bilderna är älskade. Det vet ni.


Tycker ni som läser att detta var en bra idé? Ni får liksom en lite större utsträckning av mina minnen och mitt liv.
Tyckte ni att det här är någonting som jag borde göra oftare så säg till (:
| |
#1 - - Gustav "Schtekarn Biffen Tuffingen" Renberg:

<3

#2 - - emmae:

fiinfiina bilder!:D blir ju lite sugen att få veta vad simon råkade ut för, hehehe :D<3

#3 - - aanna:

mig älskar dig <3

#4 - - Eveliina:

Haha, det kommer jag ihåg :D<33

Upp