är ni fega eller bara dumma i huvet?

Åhåhåhå, jag fattar inte :( Varför är ni så himla några som läser min blogg? Madeleine blir faktiskt ledsen över det låga antalet. Hmpf, på er som inte läser.
Jaja, till er, trogna läsare, tillskillnad från andra, jag älskar er! Puss på käften! :*

Hej! Jag låter som en stackars fjortonårig pojke i målbrottet. Hahahaha, fast det är ganska underhållande.
Vet ni? Ibland jag känner mig som en sån där tråkig bok som man läser i skolan, helt dum i huvet och sjukt irriterande, men ändå med en viktig åsikt eller vad det nu är. Någonting som man känner igen sig i, i alla fall, typ.

The Only Exception


http://api.ning.com/files/s3Cb7WPp7d-xhTKTjEWHjoBSXJlOUJJG1ICa5a7Qksmz-ngoA4aHz9KT-XNsMGa-XhCh7cuBFRzprc3pN31NQH1zcOi-*qI5/paramore.jpg

Hur mycket awesome går det egentligen att vara?


Blä, sluta vara så äckligt blödig nu Madeleine, bit ihop. Okej då. Bit ihop.

| |
Upp