backpacking

När man behöver gå runt i Stockholm en hel dag då det regnar känns ganska meningslöst, tycker ni inte?
När det regnar och man inte förstår ett litet skit av uppgiften man har framför sig känns också ganska menngslöst.
När lärarna är helt körda i huvudet och verkligen förtjänar titeln "retards", då är väl ändå någonting fel?
Förlåt mig om jag drar en massa slutsatser här, men för fan! Skärp er.

Att jag går i nian har en betydelse. Det betyder att jag inte ska göra exakt samma uppgifter som en sexa. Hur i helvete tänker ni? VA?! Jag förstår inte. Betyder det att vi nior är lika dåliga som sexorna? Eller att de är lika bra som oss? Alla från sexan till nian har samma uppgifter. Det är sjukt.
Jag säger bara två ord. fuck you.



Mjää. Hur som haver. Jag har en plan. Den planen innefattar mig och endast mig. Så nu kan ni gissa på hur grymt mycket ni vill ;)

På torsdag blir det pengar som jag tjänar in, kanske inte så himla mycket, men i alla falll :)



Bilden är tagen av sara, det är mina händer. Det är jag som har redigerat den, så ni skulle bara våga sno den.
| |
#1 - - Sara:

bilden blev ju asbra:P

Jag borde bli fotograf! <3

Upp