hej.

Jag äter flingor till frukost... Om ni undrade.


Annars så har jag ångest och lycka/förväntan i hela min kropp just nu. Vi ska ju på klassresa! Om endast 4 dagar.
Jag vill åka nuuuuuuuuu. Jag hoppar av glädje, hehe, okej inte riktgit, men nästan.

Hahahahah jag känner mig bara för brutal ibland :3
Vi hade föräldramöte idag med föräldrarna som ska med på resan och sen pratar vi om hur vi ska sova.
Jag säger någonting i stil med det här:
"Men det är både killar och tjejer som delar."

De vuxna tittar lite osäkra runt sig.
"Vad tror ni ska hända egentligen?! Jag menar, det är sex personer i ett rum!
Föräldrarna tittar ner i bordet och dricker sitt kaffe och är generade.

Hehe.. jag får sluta vara så rakfram.


Okej, nu måste jag göra tyskan. Fan.
| |
#1 - - emmae:

hahah, de är bra madde! på dom bara!:D<3

Upp