no shit

Gustav är en liten töntig korv. Vill ni veta varför? Jo, jag kan berätta för er...

Igår när jag duschade så ringer min telefon, mamma tar upp den och svarar. Vi svarar likadant, min mamma och jag. Hon sa "hallå?" Gustav säger "tjena bby", mamma säger det här är madeleines mamma. Gustav lägger på.
När jag kommer ut ur duschen säger mamma att gustav ringde och berättade vad han sa. Jag skrattade och sa att han var en tönt. Jag ringer upp gustav och det första han säger är "maddeeeeeeee, asså vafan", helt förtvivlad. Han skämmdes ihjäl den stackarn. Hahahaha, men det var töntigt att lägga på. Dum gustav.


Nåväl. Jag är hos pappa för tillfället så därför kan jag skriva på bloggen, men det blir ingen uppdatering förens på måndag, så att ni vet det.





Den sista bilden är nog den roligaste bilden på några dagar. Ja, det är jag.

Vi sålde våra sista saker från vårmarknaden på stan idag. Fick med mig ett ex. antal böcker hem.


we won't back down

| |
Upp