tumme liten

Vår skola ja...
Den är väl mysig...



Men vart går gränsen om man blir behandlad som skit? Snälla förklara. Visst, det har varit mycket värre, men hallå? Ni är där för att lära ut. Inte för att bara vara. Skärp er. Det skulle behövas.


Jag älskar att läsa bloggar med betydelse. Det är bra. Det är underbart. Bloggar där orden sjunker in som någonting varmt och trivsamt, trots att orden kanske inte handlar om någonting trevligt. Det finns inte många sådana bloggar, tyvärr.

Jag har en underbar känsla i magen, men hur länge kommer denna känsla att hålla?
Om jag skulle tro på gud, skulle jag be honom att göra denna känslan ännu underbarare och verkligen göra mig lycklig, men jag tror inte på gud och jag tror inte att han/hon/den/det skulle ge mig det jag bad om.






| |
#1 - - emmae:

min mobil heter stenålders 3620. haha ne men vet ej :D <3

Upp