waste of a young heart

Jag sitter och planerar, i huvudet.

Det som är väldigt jobbigt för mig är att imorgon måste jag ta bussen halv åtta från mig. Med all packning. Kul.
Jag kommer att vara vid färjan tre timmar innan båten avgår och två timmar innan en enda männsika som jag känner kommer att vara där.
Fyfan.

Men! Jag ska inte klaga, då jag har valt att vara ensam. Jag trivs i min ensamhet. Det ger mig tid till att tänka och planera, tid till att njuta av tystnaden. Förhoppningsvis.
Så, när ni kommer till färjan, leta efter mig. Jag kommer att vara där någonstans.


Nej! Nu fan ska jag städa.
| |
#1 - - emmae:

hahah, jag ska leta efter dig vid färjan!! :D<3

#2 - - Kia:

haha du kan kanske åka med mig annars? Om du inte vill ta bussen alltså! :) <3

#3 - - supersnällasilversara!!!!!:

sv; rubriken.. det var inte jag som sa det , det var lillemma som sa det och jag var tvungen att skriva det som rubrik , emn jag fattade att alla skulle tro.. aah , det ni tror ;9 men så är det inte :D <3

Upp