You're never gonna fit in much, kid.

Jag sitter just nu och lyssnar på musik, som vanligt, och jag kom att tänka på en grej... Ni borde få typ veckans 10 märkliga fakta om maddeey. Skulle inte det vara typ skoj? Jo, det tycker jag.
Så varje söndag från och med nu så blir det veckans top 10.

1. När jag är väldigt nära på att slå rekord i någonting, så får jag alltid hjärtklappning.
2. Jag skrattar åt mina egna skämt.
3. Jag skrattar ännu mer när ingen annan gör det.
4. Jag kan inte säga Vanish Oxi Action Multi, då ordet oxi blir okschi.
5. Om jag gillar en låt av en artist, laddar jag ner hela albumet utan att ha hört någon annan av låtarna.
6. Jag ritar ofta på fel papper.
7. Jag har sprejat hårspray i både mun, näsa och ögon, av misstag.
8. 33% av bilderna på min mobil är på mig och min mozart.
9. Jag har 612 bilder på min mobil.
10. Jag tog en ballong från McDonalds och tog med den hem.





Hahaha! Kolla vilken snygg bild jag hittade.
Fast ganska bra... Funderar på att köpa det där någon gång.
| |
Upp