92 sidor från frihet

Idag har jag fått tio stycken klubbor helt gratis och även tio kronor för att toppa det.
Alexander i min klass slog vad om att jag inte kunde lösa en kub-grej på mindre än en minut, självklart så gjorde jag det och på det viset blev han skyldig mig tio kronor. Mitt krav var bara att han skulle gå till cafeterian i skolan och be om 10 klubbor, som han sedan skulle ge till mig. (Istället för pengarna) Sedan slog han vad om tio kronor (igen) att jag inte kunde äta upp dom innan dagen var slut. Jag antog utmaningen. Vi hade en idrottslektion under de tre timmar som återstod av dagen så då kunde jag ju inte äta någon klubba.
Hur som helst så vann jag i alla fall.

http://4.bp.blogspot.com/_oWMNW6MGObs/SgnYZoeukdI/AAAAAAAAEO4/9O4baP-njQk/s320/40+Godis.jpg

Jag vill inte ha några fler av dom på ett bra tag i alla fall...
Det blev en aning för mycket.
| |
Upp