i rymden!

Jag knarkar.
Eller va?

Idag var jag uppe i stora staden Stockholm och införskaffade mig själv en ny jacka, mjukisbyxor, collagetröja, två tröjor, linne, bh, vantar. Jobbigt med färgerna, men ni fattar nog varför jag gjorde det? Tröga människor fattar inte.

Jag hade så grymt ont i huvet, jag ville bara dö på tåget.
Det var två kuliga killar/män/gubbar som satte sig framför mig och började snacka lite... Hahahah.
Dom hade varit på en Sci-Fi Mässan och jag citerar "det var bara en massa töntar där!!"
Dom pratade med mig, visade bilder och... ja. Visst, lite skumt, men jävligt kul var det.
En kille på mässan hette tydligen Kaput Barbaruss. Nej, men se där!
Sen började de snacka om Twilight med mig också.. Fy. Hehehe.

Fast.. Det är nog bara töntar som går på Sci-Fi mässor.
http://www.pastan.nu/polopoly_fs/1.54648.1225380416!image/3794676798.jpg_gen/derivatives/article/3794676798.jpg
| |
Upp