me like the färg blå

Antagligen sover jag just nu, men you gotta love att man kan ställa in tiden osv när inlägget ska bli publicerat.

Hur som helst, jag är sjukt taggad inför imorgon!
För då ska jag på jobbintervju och det känns bra. Det känns mer än bra, det känns kanoncoolt!
Coop Forum, äntligen har ni tagit ert förnuft till fånga. Som sagt så är det ju bara en intervju, så jag ska ine hoppas på för mycket... Det är ju så svårt att låta bli bara.

Annars har jag ett annat ställa som jag skulle kunna bli "vikarie" på, så jag har åtminstonde en backup. Fast det innebär ju inte alls samma sak som det skulle bli att jobba på Coop.

Jihoo. Idag ska Nicoletta komma på besök hos mig :))

Nicole har en förmåga att tro att hon är tuff som åker ner för min trappa på en filt... Jag kan tala om för sig att det är du inte!
Me love you long time.
| |
#1 - - patricia:

hur fick du kontakt med coop ? :) <3

Upp