mountain lions

Jag lyssnar på soundtracket från lejonkungen. Bara för att jag är jag liksom.
Min Mozart katt är bra, mamma vill att en veterinär ska ta beslutet om han ska avlivas eller inte. Hon skjuter på det och jag har ingenting att säga till om. Bra. Det här är tredje gången hon får mig att må dåligt i skolan pga Mozart.
Hon säger att vi ska beröva hans liv ena sekunden och nästa att det nog inte behövs?! Jag fattar inte varför hon bara inte kan se det på samma sätt hela tiden.
Jag tycker att... Det är dags, tyvärr. Det tar så grymt mycket emot att behöva säga det, men det är så jag ser det.

I skolan idag kände jag verkligen att jag behövde vara på Vittra, där kunde jag sitta och bara dra mina sorger över mig, men på den här skolan... Det fanns ingenstans att ta vägen. Den är för stor, men för liten på samma gång. Så opersonlig. Jag känner inte att det är lika "hemtrevligt" som på Vittra. Fast så känner nog alla när man kommit till en ny skola. Jag hoppas att ni inte blir rädda för att börja på Tumba nu, det här är ju bara mina åsikter för tillfället.


Aja.
What to do?
madeleine | |
#1 - - juliaericson:

vad händer madde ? :( hör av dig <3

#2 - - Hanin:

Åh, stackars Mozart :(

Upp