tid är tydligen viktigt?

Ett tidsintsällt inlägg kommer här.
Jag kunde inte förmå mig att bara skriva så pass lite som jag skrev tidigare.

Idag vare chill-chill och jag sa "vem vare som kasta" helt omedvetet. awesome.
Jag är så grymt trött när jag åker hem, varje dag. Jag är nästan i ett katatoniskt tillstånd på bussen, som om jag inte kan göra någonting tills min hållplats kommer och jag måste gå av. Mina ben vill inte bära mig hem, de vill bara ge upp och dö. Typ.
Det känns så, jag är så trött på att åka den där dumma bussen. Igår ställde sig någon ful tant framför mig så att jag blev helt jävla mosad i hörnet, sen var det även en dum, korkad, ful, unge som eldade på sätet?? Vem fan har sådana ideér egentligen? Jag mördade honom med blicken när han inte såg. Hans kompis såg däremot och sa åt honom att lägga av, höhö, som om han lyssnade. Istället började ungjäveln elda på gardinen så att det blev ett hål.
Jävla idiot. Jag blir så trött på alla jävla tattarungar i Södertälje. Kom. Och. Ta. Mig. Långt. Härifrån.


Bra, vad du är duktig Madeleine, ett helt inlägg om hur mycket du hatar bussar, äckliga tanter och fula ungar. Kanon, det är nästan mer än vad du klagade på skolmaten eller matten om, tidigare idag.
| |
#1 - - JohannaStenroos:

det gick jätte bra madde :D <3

jag fick halva klassen att börja gråta :$

Upp