500 spänn? Lätt!

Vi satt vid matbordet och jag började fråga vad de skulle göra för pengar, alltså äckliga saker typ.
Så säger min pappa såhär;
"Du får 500 spänn om du slickar i botten på soptunnan och att vi filmar och lägger ut på facebook"
Mitt svar var enkelt.
"Okej, lätt att jag gör det!"
Han skrattade jättemycket och skakade på huvet. Han antydde att det inte var värt det tror jag... Så där blev jag av med 500 spänn typ. Usch, jag blev besviken. Jag hade gjort det utan att tveka.

Nu när ni vet hur snuskig jag är, så kanske ni aldrig vill se mig mer, men vafan. Man får ju acceptera att vissa kanske inte har något problem med att slicka i botten på en soptunna som det legat massa äckliga sopor och ruttnat i.

Jää, aja. Jag har ju inte gjort det så ni behöver inte oroa er ;)



| |
#1 - - keela:

random kan vara bra ^^,

#2 - - Tony:

haha, fan vi verkar typ va lika snuskiga xD^^

#3 - - Em:

Sjukt kul att höra bruden! Softa på beatet och hare bra kid.

#4 - - Anonym:

tömt!! -.-

Upp