I remember black skies

Okej, så nu är jag alltså 16, vilken skillnad det är! Jag känner mig väldigt annorlunda.
Aa fast näe.

Idag var jag på stan (Södertälje, för er som fortfarande stör er på det). Jag kollade runt lite och sånt.
Jäjää, vad jag köpte är inte intressant så vi går över till ett antagligen mer intressant ämne.
Jag var så in i HELVETE arg idag, jag har varit mycket argare, men aldrig pga av att jag behövt göra någonting själv.
Min grupp i skolan var inte där. Jag har behövt göra grupparbeten själv flera gånger sen jag började här. Jag var alltså ensam idag och jag fick något sorts CP-ryck. Jag gjorde enkäten själv och även andra delar av projektet.
Jag blir i alla fall så jeeefla arg på situationen, fan fan och fan.

Jag tror att jag behöver en stress-sten som jag kan kasta på folk.
Om någon har tråkigt kan ni ju ta och söka patent på det, jag kommer utan att tveka köpa den.

Tack och go kväll.
| |
#1 - - Lotta:

jag kom ju ?

#2 - - snygg gustav:

du gjorde ju fett mycket lotta,

Upp