in the happyland

Ett läskigt, läskigt fenomen uppstod idag och jag blev väldigt rädd. Ni.. vissa vet, men jag tänker inte nämna det nu eller någonsin på bloggen.
Hur som haver så lever jag och jag fick inga skador. Det kunde ha slutat illa mina vänner.

Efter skolan idag åkte jag, Nicole, Johanna och Bea in till Södertälje och kollade runt på stuff. Jag köpte dos paros medos tights, till imorgon.
Imorgon ska jag, Nicole och våra mödrar ta typ "studiobilder" eller någonting och det låter ju ganska skojskoj (i mina öron i alla fall). Vi ska ha med oss ombyte och sånt så jää. Jag kommer antagligen berätta mer om hur det gick efter att jag varit där och även firat min moster som fyller 43 senare på kvällen.



Snygga brudar på G! Kolla hur långa mössorna är!! Det är nästan sjukt, men om någon tycker det är fint att ha det så... Kul för dig! :)
Om ni är intresserade av dem så gå in på Vila, där finns mässorna.


"You'll learn to hate me" - passar så jävla bra.
| |
Upp