jobbigt med rubrik

Idag började jag på foto, det gick bra. Tyvärr kom jag försent... Haha, jag gör ett bra första intryck.
Jag och Ellinor delade på en kamera och tog bilder på varandra (uppgiften var självporträtt), jag tror att det gick hyfsat bra i alla fall. Vi, i hela gruppen, fick se hur man gör när man framkallar bilder och sen sa han en massa konstiga ord som jag inte alls förstod, men jag stod där och nickade som om jag förstod.
Vi hann inte framkalla våra egna bilder, men det ska vi göra nästa vecka. Det var en väldigt bra start på den här "minikursen" i alla fall.

Just nu kollar jag på Simpsons. Det är en ny säsong och det är skojskoj! Hihi.
Det är bra, jag skrattade till och med. Ha-ha.

Om en kvart börjar Desperate Housewives på femman, missa inte!

(känns som om det är många serier jag börjar följa igen...)

IMORGON BRYTER HELVETET LÖS. VI SKA SIMMA.
Fan då.

http://tvmedia.ign.com/tv/image/article/107/1078981/the-simpsons-20100319062012605_640w_1269265229.jpg



| |
Upp