Omajgaad

Jag har fastnat helt och hållet för en låt nu. That Should Be Me heter den.

Issakissa fyller år idag så ett stort grattis till henne!
Vi hade bestämt att vi skulle köpa tårta och äta, men det fanns ingen tårta som föll oss i smaken, så vi tänkte att vi skulle köpa kladdkaka istället. Tror ni inte att kladdkakan är slut för första gången någonsin? Jo, självklart.
Rulltårta blev det då. Illamående, here I come.
Anledning till varför vi ville köpa tårta från första början var ju för att Ellinor fyllde igår, Issa idag och jag imorgon. Att vi fyller så nära inpå varanda alltså.

Jag har förövrigt lagt upp en ny video idag!
Kolla den ni... Jag kommer lägga upp den senare.
Länken kommer här om ni nu skulle vilja titta lite innan;

http://www.youtube.com/watch?v=pk0itsLh9KY


Jää, idag kommer ju Kungarna av Tylösand också! Inget missande av det programmet inte! Att ni ska veta att det  går är viktigt och ja, alla ni som tycker det suger häst... Och? :)

Imorgon blir jag väckt.
Allt för min 16:e födelsedag.
Med tanke på det så måste jag RÅ-STÄDA, om det nu är ett ord vet jag inte, men det är vad jag måste göra.
Jag gör typ alltid det dagen innan min födelsedag bara för att det ska vara en fräsch miljö jag åldras i. (fyyyy vad sjukt det där lät, men det är ju så!)


Någon måste dryga som fan, för klockan är bara tio i sju och solen har varit nere ett tag nu. Jaså, jaså, hösten är här och det kan jag väl ändå vara bra? Eller?
Visste ni förresten att det kommer bli den kallaste vintern på 10000 år?!
Ojoj, där snackar vi kallt.



Btw, blir jag inte 16 förens 17:25, så att ni har koll på läget liksom.





MOBBA INTE BILDEN. BARA FÖR ATT JAG GÖR SNYGGA MINER OCH INTE NI!
| |
Upp