this doesn't hurt

Idag har jag bara varit hemma och verkligen inte gjort någonting. Eller jo, jag gjorde lite matte, men jag bestämde mig snabbt för att jag kunde det jag jobbade med.
Jag kollade på film, Pretty Woman och Lejonkungen 3. Bara för att jag är bäst.

Inom fyra dagar blir jag sexton bast. Tyvärr kommer det inte att bli något firande för mig i släkten alls och jag vet inte heller om det blir något för kompisarna heller, det är ju mindre kul.
Fast 16 år betyder ju körkort och det ska vi se till att jag fixar.
Jag tänker inte vänta med att ta körkort, för mig är det en viktig sak även om många andra väljer att vänta med det, jag har full förståelse för de som inte vill/orkar/har tid till det.

Jag ska definitivt ha en sån här bil.

http://www.isabello.com/wp-content/uploads/2009/11/bil.jpg

madeleine | |
#1 - - patricia:

hörru, man ska va 18 för att få ta körkort, du fyller bara 16 ;)

men övningsköra kan du ju göra :)

Upp