Till dig, för att älskas.

Du vet att du vill skratta...



Idag var det foto, och det var väldigt kul.
Allsång nästa, för mig, så mycket som jag håller på och får igång folk o sjunga så.

Kommer ni ihåg fullisen som jag har problem med på bussen? JO, nu ska jag berätta för er.
Han åkte bussen idag, tidigt (!), och bredvid honom längst in satt en mamma med sin dotter på typ två år. Man såg verkligen hur hon tryckte den stackars flickan närmare sig, som för att skydda henne från fullisen som satt och skrek tattare hit o dit.
Jag som är en elak männsika skrattade ju förstås, fy Madeleine. Ibland känner jag mig faktiskt elak, men mamman kom av med sin dotter, så på den fronten ordnade sig allt.
Annars var det två killar, typ 18 bast kanske, som satte sig framför honom och började snacka med honom om att det inte var bra och dricka alkohol. Den ena killen sa "Min kompis här, han har slutat dricka. Han var beroende förut, men se på honom nu!" Fullisen sa någonting i stil med "det har inte du med och göra" och "du är inte min far!"

Jag stod ju där som ett fån och skrattade. Jag måste behärska mig... Äh, vafan.


| |
#1 - - Lotta:

Haha! va de han fullisen du vet som vi såg på bussen förut för typ länge sen ? ;)<3

Upp