100922

Snart, snart, så fyller min kära vän Nicole år. Faktiskt så fyller hon år ganska tidigt på morgonen och i åttan tog jag mig besväret att gå upp halv sex för hennes skull, men det var det värt. Jag åt isglass den morgonen... Det var kallt.

Ja, jag har köpt presenter till henne nu och det är skojskoj.
Imorgon ska jag till henne vid åtta (morgon) och gratta henne, bara för att jag är så pass awesome som jag är.
Dagen till ära så har vi även skoljogg och prov i naturkunskap! Kan det bli bättre? :)))
Att Nicole fyller år innebär också att jag gör det om exakt fjorton dagar, så det så.


What's It Feel Like To Be A Ghost - Taking Back Sunday


Jää, jää, men jag måste plugga till det där dumma provet och om ungefär 20 minuter börjar Kungarna av Tylösand också, ett måste för alla er som kan skratta åt väldigt dåliga, dock underhållande, program.

Kanoners kanoner.

| |
#1 - - SAJMUN:

sv; Tackartackar! :)



HAHAHAH! AAAA ;d

Upp