200 kr. eyeliner.

200 :- Kan du skriva det med bokstäver? Jo, men visst. tvåhundra kronor.
Sådana uppgifter får vi i matten för tillfället, men jag har ju hoppat upp ett snäpp. Jag ska läsa matte B, alldeles väldigt snart, så det så. Okej, klockan är typ tio och jag antar att ni inte vill höra om matte just nu. (Eller när som helst för den delen)
Vi går över till någonting lite roligare... Eller?

Ja. Jag har lyckats bråka med mamma. Jag har knappt varit här någonting, men ändå så bråkar vi om onödiga saker. TYP. Hon vill att jag ska umgås med henne, men jag anser att vi faktiskt inte gör någonting när vi väl "umgås"... Vi har ett problem. Hur som haver så är våra bråk väldigt invecklade eftersom ingen förstår riktigt vart den andra vill komma, eller vi förstår men VÄGRAR att låta det självklara svaret på frågan korsa våra läppar. Typ så är det.

Btw, jag har klippt lugg. En sån där finfin rak. Den kommer icke att hålla i sig, det var bara simpelt tidsfördriv halv tolv en tisdagkväll.

Nopenope, nu ska jag ta min feta rumpa och föna håret så att det blir lätthanterligt imorgon.

Gammal bild, men han är min älskling.
Om jag var tvungen att välja någon att vakna upp med varje morgon skulle det utan tvekan vara min älskade katt mozart.





































Han är så jävla in i helvete söt.
Han är min.

| |
#1 - - Saraau:

Sv: paranormal activity :-d <3

#2 - - Sajmun:

sv; men typ ! hahah :p

Upp