24:e, snart så

Jag vaknade underbart idag, med min älsklings Mozart som står och stryker sitt lilla söta huvud mot mitt ansikte och kurrar. Ibland vill man bara ta honom och krama sönder. Fan, jag har aldrig sett en sötare kissemisskattkatt.

Jag längtar som fan till den 24:e och det sjuka är att jag inte ens ska få ta bort tandställningen, jag vill bara få reda på om jag får ta bort den nästa gång eller nästnästa, eller vad det nu kan tänkas bli.
Fast om jag fick bestämma skulle den ha varit borta innan jag började gymnasiet... Aja, life sucks.

För övrigt så börjar jag klockan 10 idag. Mucho tid att göra ingenting under.
Jag vill plocka mina ögonbryn. (oh no! I-landsproblem!!!) Ni fattar inte hur oändligt jobbigt det är att låta dem vara. Jag har liksom utvecklat ett beroende. Mamma sa att jag skulle jämföra mig med rökare och att jag skulle bevisa att jag är bättre än dem genom att inte plocka, hahaha. Det var lite kul, men seriöst så får jag typ abstinens av att inte plocka, men om jag gör det så blir det bara fel och så jag har inte så himla mycket att jobba med heller.

Okej... Bra info till er.
Nu ska jag se till att börja bli klar med plattandet, sminkandet, nojandet och allt det där.

Låten som jag nämnde igår kväll.
| |
#1 - - Sofia Werlin - mitt liv med LCHFkosten:

SV: får se vilket teckensnitt det blir :D

#2 - - Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Upp