and you

Jag har typ ganska tråkigt så jag tänkte att jag skulle berätta för er varför bloglovin faktiskt är asbra!
Oftast så vet man ju inte om bloggarna som man läser har uppdaterats så därför är bloglovin asbra! Man loggar in och så ser man hur många inlägg bloggaren gjort sedan man läste sist.
Man behöver inte ha en blogg själv, så jag antar att det är ett plus. Såklart är det gratis.
Jag lägger även till alla som jag kan på bloglovin, om ni blir lite missnöjda med att er länk inte finns med på min blogg så har jag nog lagt till den så att jag följer den i alla fall. 
Okej, kolla på det här. Jag suger apa, men i alla fall.



| |
#1 - - Sofia Werlin - mitt liv med LCHFkosten:

SV: tack för din kommentar :)

precis det är jag som ska leva med det, ingen annan!!

#2 - - Kajsa:

sv: Tack madde :)

Upp