big size!

Efter skolan gick jag, Ellinor, Gustav, Hobbe och Talle hem till Issabooo.
Nice nice, vi såg först på farsan och sen på youth in revolt. Två av väldigt många filmer jag inte har sett. Fy skäms på mig, eller vad säder du Issa? Hahaha.

Morgonen började ju för jävligt. Det första kommer låta som en piss i rymden, men herrejävlar vad svårt det var att hitta kläder att ta på sig. När jag väl satt på bussen så måste den där helvetes bussen köra HELA JÄVLA VÄGEN ner. Det är ungefär lika långt som en hel jävla fotbollsplan att gå från hållplatsen till tåget.  Jag blir så in i helvete förbannad när jag tänker tillbaka, så ursäkta att jag använder en hel del svordomar. Självklart missade jag tåget och det är avgörande för om jag kommer försent eller inte. Jag kom försent. 
När jag skulle springa upp för en stillastående rulltrappa så ramlade jag, såklart, vad kan man vänta sig egentligen?
Handen sved som fan hela dagen och ett fint litet jack fick jag, min iPod råkade jag ha i samma hand när jag ramlade, stackars den. Nu är den helt fuckad, men jag är glad så länge den fungerar.

Okej, skojig dag? MJOS.
| |
#1 - - GUSTAV DEN FAGRE:

HEJ MADDE JAG TYCKER DIN BLOGG ÄR FIN OCH JAG KÄNNER MIG HEDRAD ÖVER ATT DU HAR SKRIVIT MITT NAMN PÅ DEN. MEN JAG UNDRAR VAD DU ÄTER TILL EFTERRÄTT; DET KANSKE LÅTER GOTT, MEN NU SKA JAG ÅKA LITE SPÅRVAGN OCH FILMA OCH FOTA NÄR JAG ÅKER SPÅRVAGN SÅ JAG KAN UTVIDGA MITT...........BUILD OCH FILMARKIV. MEN VEM VARE SOM KASTA? DU HAR JU EN FÅGEL OCH JAG TYCKER DU SKA BACKA LITE, BACKARÅ!!!

Upp