hej å hå.

Skola idag. Nice nice? Jovars. Helt fel var det ju inte.
Folket i min grupp är väldigt trevliga, men dock störande. Visst, jag erkänner att jag stör väldigt mycket jag med, haha, guilty in charge.

3 sidor tar jag alltid fram det första jag gör : blogg.se, bloglovin och facebook. Där har du i princip allt du behöver för att hålla dig uppdaterad och själv kunna uppdatera. Wihoo, no-lifer, nanannanana.

Bara för att bilden är så grymt mycket awesome.

 

Det är så kul att komma hem och inse att "fan. Pappa har varit inne på mitt rum och röjt..."

Några minuter senare. " OCH VART FAN HAR FJÄRRKONTROLLEN TAGIT VÄGEN?!?!?!?"

Det visar sig dock att det inte bara var pappa som va här inne utan också min lillasyster. KulT.


Dagens grej som kan vika hädan: Min mobil. För att den jävlas som utav bara den med mig.

 

| |
#1 - - saraau:

sv ; haha , hela var läskig! eller inte början men sen , fast man skrek bara till på slutet, usch och fyyy men muuums säger jag! :D hihi <3

#2 - - Johanna:

okej :) jag vill se :D <3

Upp