how you doin???

So much drama.

Ellerrrr? Förlåt alla mina fina vänner i världen, peace!
Jag failade totalt på matten idag, läxförhör. Det var såna där irriterande frågor och ja, jag fick noll rätt. Way to go, girl.
En liten fågel viskade i mitt öra att det endast är 8 dagar kvar tills jag fyller år. Så vad är det lilla fröken madeleine önskar sig? Jo. Det ska jag tala om för er.

1. En systemkamera
2. En ny mobil (den jag har är rutten och möglar lite smått)
3. En bäbar dator
4. Pengar
5. Kläder
6. Ett jobb
7. SKITTLES (seriöst så skulle jag kunna sitta här som en mupp och dregla efter som hela kvällen)

http://tuchi.se/wp-content/uploads/2009/11/skittles.jpg

 

Yummy!

Okej, nejnej, egentligen så vill jag inte ha något materielt.. Bara kärlek. All I need is love ♥
My ass, vårt samhälle är uppbyggt på det sättet, så inte en enda jävel skulle kunna klara sig på kärlek.
Man behöver ju mat, kläder, utbildning. Fast om du vill så kan du ju flytta ut till skogen och käka kottar och gå naken, inte mig emot. När det blir kallt kan du ju krypa in under en stock eller något. Tänk vad mysigt att få sova med alla insekter som kryper in i alla hål o sånt... Mhm! Det låter som mysmys.
Någon som vill campa på fredag?
madeleine | |
Upp