just for you

"Är det inte helt otroligt jäkla skitbra att ha en bästa vän? En som finns där för en jämt och ständigt. Någon man litar på, någon man kan berätta allt för. Verkligen vända ut och in på sig totalt och ändå bli accepterad. Någon att vara totalt sig själv med, inte låtsas vara någon eller någonting man inte är. Någon man kan skratta så mycket med så att man får ont i magen med, och egentligen så vet man inte ens vad man skrattar åt. Någon som förstår vad man tänker på precis bara genom att se på en. Någon som får en på bättre humör när man har en dålig dag eller blivit dåligt behandlad. Någon som lyssnar och förstår. Någon som therese.
Jag är himla glad över att jag har en sån bra vän."



Sådär skrev en tjej, länken finns på blogg.se's startsida, men jag måste säga att det var väldigt bra skrivet och för mig, så är det Nicole. Trots typ... En jävla massa bråk och allting, så är hon ändå min bästa vän och jag är så jävla glad över att hon finns! ♥

Så, det var jag tvungen att hinna med att skriva innan min kära far bestämmer sig för att hindra internet och mig att leva tillsammans i fred.
madeleine | |
#1 - - Sajmun:

sv; hehe, det räcker som tröst! :)



Hahahah, jodå, ja är precis likadan, jag fastnar direkt, och jag måste bli bäst på det oxå. typ som Icy Tower, var helt fast ett tag. Men nu äntligen är jag fri. hahah :P



Gulligt inlägg föresten! till Nicole alltså! :D<3

Upp