knark är bra? eller...?

Filmen var riktigt nice, alla borde se den.
Jag hade inte så där jättehöga förväntningar, men det visade sig att den var väldigt bra. I början var det helt psych, men sen blev den mycket lättare att förstå. Hehehe.

Okeee, hur som haver så ska jag snart ta och pallra mig i sängen och planera lite, typ om sånt som jag ska undvika o stuff... Ungefär som Gustav Löfgren. För fyfan vad jag är arg på dig. Jag skojar inte, jag hoppas att du läser det här. F-A-N vad jag är förbannad. Inte nog med att han hittar videosarna, utan han måste dessutom länka dom på facebook. Din lilla skit. Jag är jävligt arg. Jag kan inte säga tillräckligt hur jävla arg jag är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FYFAN.

Det här har inget med det där ovanför att göra.

http://www.prescriptionwealth.com/wp-content/uploads/2010/05/hatelove.jpg



If I could only read your mind
I would know how to save you this time
With love, love is worth the fall
If I could only save the day
Here in your world I could stay
For love, love is worth the fall


Kärlek till låten ♥

madeleine | |
Upp