knockout

Lil Wayne... Gift dig med mig.
Aa fast näe. Eller aa, gör som du vill.

Bästa kommentaren idag, (från min sida såklart, vem annars?):
It is coming!
Ingen förstår, men det krävs en smarting som mig för att förstå och se det roliga, men ändå seriösa i det.
Soo... what have I done todaaaaj? Jo, jag var i skolan och sen inget mer.
Blev riktigt ledsen på mig själv för att det går åt helvete med bilderna på moi som vi/jag ska använda till min presentation. Svar ja, jag gick in i en väldigt kort depression och la mig på bordet och snyftade.
Sen slutade vi och jag behövde inte bry mig om det mer förens imorgon.

För övrigt så är det puckoheads som sitter och plågar mig med att läsa min blogg i skolan. DÖÖÖÖ.

Juste... Imorgon gör Madeleine en comeback på Vittra, så guuuys... Ni får fan hälsa på mig, tveka inte! Fast... lite rädda kan ni bli också. Jag har nämligen utbildat mig till en livsfarlig kissemiss. Raaawr.



| |
Upp